לאחרונה קשה לפספס את הפרסומות של עמותת אור ירוק לחתום על העצומה שלהם. עד סוף השבוע חתמו על העצומה יותר 460000 איש, משהוא מאלה שחתמו יכול לומר לי על מה הוא חתם? לדברי העמותה "רובנו נוטים לחשוב כי מדובר ביד הגורל וכי לא ניתנה לנו היכולת לשנות את זה או לפעול.תאונות דרכים זה לא גורל - זה מחדל! מחדל של תשתיות לקויות, מחדל של רשויות אדישות, מחדל של חקיקה וגם מחדל של תרבות נהיגה, אנו דורשים ממשלת ישראל לאמץ וליישם תוכנית לאומית". שלא תבינו אותי לא נכון אני מסכים עם כל מילה, אבל הם מבקשים ממני ומכם לחתום על עצומה שתיתן להם כוח, כוח לעשות מה? אם בודקים מה הם תחומי הפעילות של העמודה האכיפה מופיע בראש הרשימה שלהם. אם מוספים לזה את הסלוגן של העמותה "העמותה לשינוי תרבות הנהיגה בישראל" מה אנחנו יכולים לקבל: עוד עמותה שבסופו של דבר תגביר את אכיפה על הנהגים במקום להלחם באמת במחדלים שגורמים יותר מ 500 הרוגים בשנה – אני לא אומר שהנהג הישראלי הוא נהג מעולה אבל כל עוד ימשך המצוד אחר הנהגים, אנחנו נותנים לממשל את הלגיטימציה לא לעשות דברים אחרים, אחרי הכול אם הנהגים אשמים לא צריך להשקיע בפתרון מחדלים האחרים. תחשבו על כך מי מכם היה מוכן להצביע למפלגה שטוענת שהממשל גרוע אבל לא מוכנה לומר כלום על דרכי הפעולה שלה לשינוי המצב? משהוא יכול לומר לי מה דרכי הפעולה של העמותה היות והם לא מפרטים אותם. למה לדעתם של אור ירוק אנחנו צרכים לתת להם אור ירוק לפעילות שהם לא מוכנים לפרט. אור ירוק מקבלים ממני אור אדום.
עדכוני Twitter
יום שישי, ינואר 07, 2005
אור אדום לאור ירוק
לאחרונה קשה לפספס את הפרסומות של עמותת אור ירוק לחתום על העצומה שלהם. עד סוף השבוע חתמו על העצומה יותר 460000 איש, משהוא מאלה שחתמו יכול לומר לי על מה הוא חתם? לדברי העמותה "רובנו נוטים לחשוב כי מדובר ביד הגורל וכי לא ניתנה לנו היכולת לשנות את זה או לפעול.תאונות דרכים זה לא גורל - זה מחדל! מחדל של תשתיות לקויות, מחדל של רשויות אדישות, מחדל של חקיקה וגם מחדל של תרבות נהיגה, אנו דורשים ממשלת ישראל לאמץ וליישם תוכנית לאומית". שלא תבינו אותי לא נכון אני מסכים עם כל מילה, אבל הם מבקשים ממני ומכם לחתום על עצומה שתיתן להם כוח, כוח לעשות מה? אם בודקים מה הם תחומי הפעילות של העמודה האכיפה מופיע בראש הרשימה שלהם. אם מוספים לזה את הסלוגן של העמותה "העמותה לשינוי תרבות הנהיגה בישראל" מה אנחנו יכולים לקבל: עוד עמותה שבסופו של דבר תגביר את אכיפה על הנהגים במקום להלחם באמת במחדלים שגורמים יותר מ 500 הרוגים בשנה – אני לא אומר שהנהג הישראלי הוא נהג מעולה אבל כל עוד ימשך המצוד אחר הנהגים, אנחנו נותנים לממשל את הלגיטימציה לא לעשות דברים אחרים, אחרי הכול אם הנהגים אשמים לא צריך להשקיע בפתרון מחדלים האחרים. תחשבו על כך מי מכם היה מוכן להצביע למפלגה שטוענת שהממשל גרוע אבל לא מוכנה לומר כלום על דרכי הפעולה שלה לשינוי המצב? משהוא יכול לומר לי מה דרכי הפעולה של העמותה היות והם לא מפרטים אותם. למה לדעתם של אור ירוק אנחנו צרכים לתת להם אור ירוק לפעילות שהם לא מוכנים לפרט. אור ירוק מקבלים ממני אור אדום.
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
תגובה 1:
כל פעולה לשיפור ושינוי "תרבות"הנהיגה בארץ היא מבורכת,רק "שלדעתי התרבות נקבעת על ידי בני אדם ולא על ידי ה"ממשלה",שלא להזכיר שהממשלה היא קובץ אנשים כמוני וכמוך. חבל מאוד שעמותת אור ירוק פונה להאשים קודם כל את הרשויות ולא את האשמים האמיתיים-אני ואתה.אנחנו אלה שנוהגים בגסות ובחוסר התחשבות,אני היא הנהגת שנעמדת באמצע רחוב הירקון כי קפצתי שניה לפיצוציה,אתה הוא זה שמחנה את הטוסטוס שלו על המדרכה וחוסם את דרכם של הולכי הרגל, להם מיועדת המדרכה.אתה הוא זה שמזגזג מנתיב לנתיב כדי להיות הראשון ברמזור,ועוצר על מעבר חציה הרחק מהקו הלבן שעל פי חוק אסור לך לעבור.אני הולכת הרגל שחוצה את הכביש בצמת סואן שלא במעבר חציה. אני נהגת המונית שמורידה/מעלה נוסעים על הטיילת למרות אין ספור התמרורים האוסרים זאת,אתה נהג הטוסטוס שנוסע באין כניסה על המדרכה ברחוב פינס,אני ואתה אשמים,כל אחד ואחד מאיתנו,כולנו רואים איך כולנו עוברים על חוקי התנועה ורוצחים אחד את השני על הכבישים ועל המדרכות,כולנו אשמים ואני מצתערת שלא להסכים איתך בענין הגברת האכיפה,חייבים להגביר את האכיפה כי כולנו מתנהגים זוועה על הכבישים ורק שוטרים קשוחים שלא מוותרים לכל כוסית שנעצרת יוכלו להועיל.וזה נורא חבל שגם על ילדים גדולים צריך לשים"שוטר". בקיצור האחריות היא שלנו והיה יכול להיות לענין אם עמותת אור ירוק היתה מעמידה בראש מעיניה את התחייבותם של האנשים החותמים על העצומה לנהוג לפי חוקי התנועה בסבלנות ובהתחשבות! אורית איבשין
הוסף רשומת תגובה