כמה פעמים קיבלתם שרות טוב, אבל באמת טוב שלא הייתם מוכנים לכך. אני יודע שזה נשמע לכם מוזר אבל אנחנו מקבלים שרות מדהים לטובה במקומות שאנחנו לא מצפים לכך וגם במקומות שאנחנו כן מצפים לכך. נכון לא תמיד השרות הטוב הדבר שאנחנו רגילים לו כל הזמן, אבל לפעמים זה קורה וגם לנו. זה יכול להיות טכנאי לבא לתקן לנו משהוא בבית, זה יכול להיות פקיד או פקידה שעשו מעל ומעבר לעזור לנו לקבל את מבוקשנו.
בתקופה שהייתי בארצות הברית כל פעם שהייתי מתקשר לשרות של ספק השיחות הבין לאומיות שלי, השיחה תמיד הייתה מסתיימת בשאלה- איך אתה מדרג את השרות שקיבלת. באמריקה כמו באמריקה הדרוג היה בשאלון אמריקאי: מעולה, טוב, סביר לא מספק וגרוע. לאחר ברור קצר הבנתי שיש מעקב אחר השיחות ובודקים את רמת השרות שכל נציג או נציגה מקבל. באמריקה כמו באמריקה רמת השרות חשובה לחברות.
חבל שבארץ לא בכול החברות יש מודעות לרמת השרות שאנחנו מקבלים. כאשר אנחנו מקבלים שרות טוב בארץ זה בדרך כלל זה בגלל האופי והרצון של האדם שנתן לנו את השרות. היות שאני בטוח שכולנו רוצים שרות טוב כמה שיותר, אני יודע שאני רוצה בכך. כאשר אני מקבל שרות טוב אני חושב שזה חשוב להגיד תודה על כך. לא להתבייש להגיד לנותן השרות תודה רבה על כך. כמו כן לצלצל לחברה ששלחה את הטכנאי שנתן לנו שרות טוב להגיד להם קיבלתי שרות מעולה מהטכנאי ששלחתם לי. אני ידוע שכולנו טובים, לפעמים יותר מידי, בחלוקת ציונים רעים - אבל קשה, ממש קשה לנו, לתת מילה טובה עבור שרות טוב שקיבלנו. אחרי הכול כמו שאמרתי – כאשר אנחנו מקבלים שרות טוב זה בדרך כלל נובע מרצון של אותו נותן השרות ולא ממדיניות החברה. אז מגיע לו משוב חיובי על כך.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה